11
Říj
Off

Kopírování se nevyplatilo

Kopírovat si logo sám na reklamní textil se nám nevyplatilo. Bylo to rozmazané a moc to nedrželo. Po prvním vyprání tam zbyly už jen téměř neviditelné čáry, ze kterých se nedalo nic moc vyčíst. A tak nám nezbylo, než si ho koupit znovu a zbytek nechat na profesionálech. Nic jsme si ale nevyčítali. Brali jsme to jako zkušenost, která je dobrá pro život. Nepouštět se do věcí, kterým ani trochu nerozumíme. Naše firma by při několika takových pokusech zkrachovat.

Výběr nás nenadchl

Dnes je mnoho možností, jak si obstarat kvalitní reklamní textil. Kvalita je velmi důležitá, tedy pro nás určitě, i když mnoho obchodníků jede jen na nízkou cenu a nic jiného je nezajímá. To ale naštěstí není náš případ, my hledíme především na kvalitu a spokojenost zákazníka. Již několikrát se nám to opravdu vyplatilo. Bohužel je ale stále hodně lidí, kteří koukají právě jen na cenu. Je mi jich líto, ale pramálo s tím udělám.

Nezařazené

Štítky: